mandag 29. april 2013

TRØTT I KROPPEN !!!

Siden formen min ikke er så bra fortiden så har jeg ikke så mye å vise dere . (desverre) Jeg tursler for det meste rundt i kosedressen og ligger under teppet. Håper jeg klarer å komme meg en liten tur ut snart, få treffe litt mennesker og ta bilder . Mens jeg venter på at formen skal bli litt bedre får jeg glede meg over at disse tingene kanskje kommer i posten snart. Så får dere se hvordan de er på da de kommer.  Jeg ønsker dere alle en god uke.

Kjole fra 40-tallet etsy shoppen  adVintagous


Sko fra 50/60-tallet inspiret av 40-tallet fra etsy shoppen SararaVintage


Kjole fra 70-tallet etsy shoppen LucyRayRetro

Kjole fra 40-tallet fra etsy shoppen ViasVintage


Translation: I do not feel so good to day so I do not have much to blog About .I hope I get better soon. while I waiting I look forward to  get these things in the mail.
I wish you all a good week.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar