fredag 19. april 2013

DETTE ER NOEN AV TINGENE JEG ØNSKER MEG TIL BURSDAGEN MIN !!!

 Nå er det ikke lenge til jeg har bursdag (ok det er en måneds tid da ) . Jeg må innrømme at jeg er rimelig barnslig når det gjelder bursdagen min . Det meste skal liksom være sånn som det alltid har vært, og jeg gleder meg minst like mye nå som da jeg var barn. Mens jeg venter kan jeg jo se på ting jeg ønsker meg og dele noen av dem med dere. Jeg mener ikke at gaver er det viktigste for meg på bursdagen min . Det viktigste er å ha de jeg er glad i rundt meg , men som jeg sa , jeg er veldig barnslig når det gjelder bursdager.



Denne boken er høyt på ønskelista.


Lykter fra TGR

Oppbevaring koferter fra Søstrene grene

Fine plys hengere fra Søstrene grene

Syntes disse koppene med blått print er fantastiske fra Søstrene grene

Fine matbokser også fra Søstrene grene

Knall røde lipstik penn fra Manilluson

Nydelig blomst fra Lindex

Alltid gøy med gavekort


Vegg klokke fra ikea


Bilde fra ikea

Ønsker meg en sån retro radio , det finnes så mange fine her er en av dem

og her er en til

Super fine boller fra Frøken dianas salonger spessielt den blå.



Translation : Some thing I whis for my birthday

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar