torsdag 31. januar 2013

OSLO

Jeg prøver å få til en oslo-tur en gang i måneden . Jeg syntes det er så deilig å komme til hovedstaden, for jeg blir så inspiret av menneskene , kafeene og vintage butikkene.
Jeg har alltid vært kreativ av meg , som barn tegnet og lagde jeg mye, men nå som voksen utvikler jeg min kreativitet gjennom klær og personelig ytrykk.

I går var jeg i oslo med ei venninne . Førts var vi på uff undergraund. der kjøpte jeg en gammel-rosa ullkjole. Etter på gikk turen til angels speed equipment. der fant jeg en urtolig kul hatt ,så den måtte jeg bare ha (min første hatt).Jeg fant også en nydelig kjole her , men den var desverre ikke min størelse.
Så tuslet vi videre til markveien og selvfølgelig måtte vi innom Frøken Dianas Salonger.
Her kjøpte jeg en enkel skjorte med knyting.
Videre ned til robot og her fant jeg en nydelig lang blomstrete kjole med blonde detaljer.
Til slutt ente vi opp på Bugges . Jeg liker meg her og jeg syntes maten og kaffen smaker utmerket. Så jeg kan trykt ambefale dette stedet. Antrekket for turen ble en fuske peslskåpe fra ebay, veske fra retro rosekjelleren,strømper fra Lindex og sko fra et hjemme marked i Oslo.










Transilation : Friends tripp to Oslo. I love to be in Oslo .I feel så inspired by the people,coffee shops and the vintage stores.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar