fredag 11. januar 2013

KOSETUR TIL TIGERSTADEN

Dagen i dag har vært en kosedag. kosedag for meg er å få dra til oslo å titte på gamle skatter .
Og i dag kom jeg over en butikk  som jeg ikke hadde vært inni før. OI enda en vintage butikk tenkte jeg , åå nei ikke enda en butikk tenke mannen min , men vi dura inn. og der fant vi klær,sko og ting inspiret av 50-tallet , gammelt og nytt .Og til min mans store glede ELVIS det var klær og ting med ELVIS på.
Jeg gikk rett bort til hjørnet med vintage (selfølgelig) og
der fant jeg en svart kjole fra 40-tallet som passet perfekt . Jiipi enda en kjole til samlingen min , Jeg fant også noen fine sko som ble med meg hjem.
Bilde av sko og kjole kommer senere.                                





                                                                Angel´s speed equipment


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar