lørdag 18. mai 2013

17MAI ER VI SÅ GLAD I , MORRO VI HAR FRA MORGEN TIL KVELD!!!!

17 mai er litt ekstra spesijel for meg siden jeg har bursdag denne dagen . Her kommer det noen bilder på hvordan min 17mai feiring var. Håper dere også hadde en topp feiring.



Dagen startet med kake , kaffe og gaver på senga.

Denne fikk jeg av mama,pappa og kjæresten Jeg ble så glad

SMELTET MAMMA HJERTET
SMELT.
Ha,ha Mamma´n min syntes denne var perfekt til meg.

Nevøen min hadde laget en mus med gul badebukse til meg.


Deilig 17mai frokost

Kjæresten ferdig pynta

Mini klar til toget

Å så er endelig jeg klar .40-talls dress fra etsy


Så på barnetoget


Klar for grilling på terassen



Dagen avsluttet på picasso med gode venner og en overaskelses gave


Translation : Yesterday it was norway National Day and my birthday.Here are some pictures of what happened.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar